2.01.2012

Poszukiwacze skarbów/Treasure hunters

No to zaczynamy:)
Jedno musicie o mnie wiedzieć (jeśli jeszcze nie wiecie:P)... uwielbiam vintage!!!:D
Sekcja Poszukiwacze skarbów to perełki znalezione na stronach polskich i angielskich sklepów vintage. Pamętajcie - kto pierwszy, ten lepszy:D
Zdj. todaysbreathingroom.wordpress.com
Oto ostatnie znaleziska:
SPRZEDANE/SOLD
SPRZEDANE/SOLD
SPRZEDANE/SOLD
SPRZEDANE/SOLD
SPRZEDANE/SOLD
SPRZEDANE/SOLD

Właśnie chciałam zamieścić też piękną spódnicę YSL, ale oczywiście, ktoś już ją kupił... Co potwierdza moją teorię: NIE MA CHWILI DO STRACENIA!

Jeśli, któraś z was się skusi, dajcie znać jak się wam podoba produkt i czy były jakieś problemy z dostawą.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

super! spodnica zdobyla moje serce. szkoda,ze o rozmiar za mala. no i ze w polsce. :(
ale bede czekac na nastepne. :D

kasia

ps. super pomysl zwl dla osoby takiej, jak ja, ktora nie ma cierpliwosi szperania po sklepach :p