29.01.2012

Werdykt/Verdict

Po wyprzedażowych zakupach, czas na osąd nabytych fatałaszków. Ocena jest oczywiście całkowicie subiektywna:)

Strona http://sophiajennah.com/ przypadła mi do gustu od razu. Kupiłam tam sporo rzeczy... nawet jak na mnie... 

Zacznijmy od oceny samej strony - jest niestety jeszcze niedopracowana i trudno się po niej poruszać. Informacje dotyczące cen dostaw nie są dla mnie zrozumiałe i byłam zmuszona kontaktować się mailowo z obsługą, aby uzyskać konkretne dane. Firma jest młoda, więc należy im jeszcze wiele wybaczyć, ale mam nadzieję, że informacje zwrotne od klientów (wraz z moją) pomogą im udoskonalić nie tylko produkty, ale także całą otoczkę techniczną, gdyż często to właśnie zniechęca klientów do (ponownego) zakupu. 

Paczka przyszła do mnie z bardzo dużym opóźnieniem, ale zostałam o nim powiadomiona i w ramach przeprosin dostałam do wyboru darmowy dodatkowy produkt. Kiedy w końcu otrzymałam przesyłkę, brakowało jednej rzeczy... Po powiadomieniu obsługi, zostałam przeproszona za pomyłkę i mam dostać tenże zapomniany produkt w dwóch sztukach. 
Ogólnie więc początki są trudne... ale widać zalążki dobrej obsługi klienta, więc mam zamiar wrócić tam na ponowne zakupy i dokonać drugiej oceny.

Przejdźmy do samych ciuszków:
Z tego zestawu zamówiłam spódnicę. Kolor jest pomiędzy beżem a pudrowym różem, zależnie od światła. Spódnica  ma z tyłu gumkę - bardzo dobre rozwiązanie. Niestety rozmiar był zaniżony, więc gumka jak najbardziej będzie mi potrzebna, ale innym sugeruję od razu zakup o 1 rozmiar większej. 
Nie widać tego na zdjęciu, ale spódnica mimo halki jest nadal zbyt prześwitująca. Domyślam się, że w świetle dziennym będzie to jeszcze większy problem. Trochę szkoda, bo sama tkanina jest przyjemna i ładnie się porusza. Plusem byłyby filmiki z wybiegu na stronie, aby móc ocenić produkt w ruchu.
Dodatkowo krój moim zdaniem jest trochę niefortunny, gdyż powiększa biodra. Oczywiście może niektórym to nie przeszkadza:), ale warto o tym wiedzieć.
Mam nadzieję, że na sezon wiosna-lato zostaną wprowadzone pewne poprawki i spódnica będzie dostępna także w innych kolorach - na pewno im o tym wspomnę;)

Zamówiłam cały powyższy zestaw i muszę przyznać, że jestem z niego najbardziej zadowolona. 
Spódnica jest w ładnym kolorze capuccino, zapinana z tyłu na suwak, z podszewką w podobnym kolorze. Ładnie się układa i rozmiar jest prawidłowy. Nadaje się zarówno do biura jak i (odpowiednio wystylizowana) na inne okazje. Posiada szlufki, ale pasek na zdjęciu nie należy do kompletu. Spódnica wykonana jest z cięższego materiału, więc raczej nie nadaje się na lato, ale mam zamiar w niej przechodzić 3 pozostałe pory roku:D

Bluzka jest chyba z polyestru. Na stronie brakuje informacji o składzie produktu (także mam zamiar o tym wspomnieć w moim liście do firmy). 
Bluzka ma dosyć duży dekolt, więc wymaga albo dłuższej chustki, albo koszulki pod spodem. Trochę szkoda, bo jest bardzo ładna sama w sobie no i jednak sklep jest z rzeczami dla muzułmanek, więc oczekiwałabym w przyszłości bardziej skromnych krojów. 
Na stronie nie ma ani jednego zdjęcia samej bluzki (nie włożonej w spódnicę). Szkoda, bo bluzka jest długa, więc nadaje się także do zestawów ze spodniami. Jednak klient dowie się o tym dopiero po otrzymaniu zamówenia. 
Guziczki są bardzo ładne, więc brakuje mi zdjęcia ze zbliżeniem na nie - jest to przecież jeden z plusów produktu.

A oto i mój darmowy produkt - czarna, długa spódnica. Ładnie się układa na biodrach i podobnie jak ta brązowa wyżej, ma odpowiedni rozmiar. Warto także byłoby ją zobaczyć w ruchu, bo materiał jest lżejszy - nadaje się na każdą porę roku.

Kolejny zamówiony przeze mnie zestaw. Spódnica jest w pepitkę (nie kreatkę, jak napisane na stronie). Szkoda, że opis nie jest adekwatny, bo moim zdaniem pepitka (kurza łapka) jest dużo ładniejszym wzorem od zwyczajnej czarno-białej kratki. No i oczywiście jest modna w tym sezonie, więc jest to kolejny plus produktu, który nie został wykorzystany.
Materiał jest dosyć ciężki, więc nadaje się bardziej na zimniejsze pory roku. Spódnica posiada szlufki i kieszenie (super!) - ponownie nie ma tego w opisie i znowu szkoda... Zapinana jest na suwak z przodu. W moim egzemplarzu było sporo niteczek do oderwania/odcięcia po szyciu - lekki minus.

Bluzka ma identyczny krój jak ta w kropki, więc nie będę jej ponownie opisywała. Materiał - niby bawełna, ale mi się wydaje, że to raczej jakaś mieszanka.

Ten czepek pod hijab jest najzwyczajniej wspaniały! Dół jest długi, więc zakrywa także większość dekoltu, pleców i ramion. Świetne rozwiązanie dla miłośniczek kapeluszy, turbanów i ogólnie niestandardowych hijabów:) Stanowi świetną bazę do przeróżnych stylizacji. W tej chwili nie mam żadnych złych uwag oprócz tego, że jest dostępny tylko w kolorze czarnym. Koniecznie powinni zrobić identyczny w przynajmniej podstawowych barwach jak biel, brąz, beż i szarość. Cena jest super, więc jak najbardziej polecam!

Brak komentarzy: