9.05.2012

Werdykt/Verdict

Tym razem ocenie zostanie poddany sklep online z hijabami/szalami/chustami - Demure look
Skorzystałam tam z kuponu rabatowego i zakupiłam sporo jedwabnych szali.
Pierwszy z nich kupiłam w 2 kolorach - czerwonym i szarym. W tej chwili dostępny jest już tylko w kolorze beżowym i szarym. UWAGA: Wymiary poniżej nie są prawidłowe! Szerokość to 70 cm (a nie 60).
Opis:
Pure silk two tone reversable scarf. Each side gives a different colour effect which adds beauty to this soft scarf / shawl.
Fabric: 100% Silk
Size: 180cm x 60cm
Cena: £12.00
Szal nosi się pięknie niezależnie od temperatury. Różne odcienie po obu stronach dają możliwość tworzenia kilku kombinacji. Zazwyczaj noszę go bez żadnego czepka pod spodem, gdyż jedwab jest bardzo delikatny i nie podrażnia włosów. Wręcz po całodniowej tego typu "kuracji" są one gładsze niż po specjalnej odżywce:)
Szal jest troszkę bardziej mięsisty, więc pewnie bardziej nadaje się na zimniejsze miesiące, ale spokojnie nosiłam go także w dobrze ogrzewanych pomieszczeniach i mam zamiar przechodzić w nim cały rok:) Ogólnie ocena: 5/5

*

Kolejny jedwabny szal. Piękny żywy kolor. Niestety nie jest to bardzo widoczne na zdjęciu, ale strony różnią się nieznacznie odcieniem. W tej chwili dostępny w kolorach: czarnym, brązowym i właśnie powyższym fioletowym. UWAGA: Wymiary poniżej nie są prawidłowe! Szerokość to 70 cm (a nie 60).
Opis:
Pure silk soft scarf in one colour. The beauty of this scarf comes from the vibrant colour range.
Fabric: 100% Silk
Size: 180cm x 60cm
Cena: £12.00
Ten szal jest odrobinę cieńszy od pierwszego, więc nadaje się także na cieplejsze dni.
Ogólnie ocena: 5/5

*


Jeszcze jeden kolorowy szal. Piękny niebieski. Tym razem jest to mieszanka jedwabiu i wiskozy.
Opis:
Add an elegant touch to your style with this scarf. 
Fabric: 30% Silk x 70% Viscose
Size: 180cm x 50cm
Cena: £5.00
Niestety materiał podrażniał moją skórę, więc sprzedałam go koleżance. Dla mniej wrażliwych zachętą będzie niska cena. W tej chwili szal jest dostępny tylko w kolorze kremowym.
Ogólnie ocena: 3/5

*

 
Piękny szal w kolorze szarym w lekko zabarwione paski. Zrobiłam zbliżenie, bo zdjęcie ze strony nie odzwierciedla pięknych kolorów i wzoru na materiale. Niestety zapomniano podać składu i szal jako jedyny nie ma metki... Zakładam, że jest to identyczna mieszanka jak tego powyżej, gdyż są w tej samej cenie. Brak także wymiarów, więc sama sprawdziłam i oto są:) 180 cm x 54 cm
Opis:
Silk mix scarf in this seasons favorite colours
Cena: £5.00
Dostępny tylko w kolorze szarym (jak na powyższych zdjęciach). Według mnie bardzo tani jak na tę jakość:) Delikatny, nie podrażnia skóry.
Ogólnie ocena: 5/5

Szale przyszły do mnie dosyć szybko i były zapakowane w oddzielne torebki. Obsługę oceniam na bardzo dobrą. Stronę - na dobrą: są pewne braki w opisach i błędy w wymiarach. Poza tym brakuje możliwości oceny zakupionych produktów.

UWAGA! W sklepie nadal trwa promocja! Więcej w poniższym poście: http://www.trendymodesty.blogspot.com/2012/05/uwagaattention.html

Brak komentarzy: